Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Delicate Sushi. Meer weten? Ontdek meer
Linda
4 jul 2025 om 18:49
PLASTIC ÍN de sushi (klacht ingediend bij Thuisbezorgd) daarnaast blijkt het bedrijf de fooi voor de bezorger die je geeft via de app, zélf te houden. Gaat dus niet naar de bezorger. Normaliter is het eten goed, nu dus níet. €30 sushi weggegooid
bas
3 jul 2025 om 22:07
Echt super goede sushi echt een aanrader
Marieke
3 jul 2025 om 21:28
Sushi was lekker, bezorgtijd soms te lang wachten. Al viel het vandaag mee.
Walid
22 jun 2025 om 23:20
Tientallen keren gebeld na een uur om te vragen waar mijn bestelling blijft. Niemand aan de lijn gekregen en na anderhalfuur het eten gekregen wat er totaal niet uitzag van wat ik gewend ben. Voortaan afhalen inplaats van bestellen.
Sienna
22 jun 2025 om 21:11
Er stond 40 minuten lang dat mijn bestelling er bijna zou zijn. Ik heb zeker 7 x gebeld maar er word niet opgenomen. Sushi viel uit elkaar.
Linda
20 jun 2025 om 15:39
was weer prima. Fried roll was gewoon nog heet Goed opgelet mbt opmerkingen ivm voedselallergieen, dus ook niet ziek door een blaadje decoratie sla bij de sushi.
Efe
11 jun 2025 om 1:03
Er stond 49 min 15/20 min was die al snel geleverd en lekker
Gaye
5 jun 2025 om 21:20
Ik had de smaak beter verwacht viel mij tegen
Devina
31 mei 2025 om 22:09
Sushi was lekker, goede prijs, hun zalm mix box is heel goed. Bezorging duurde wel iets langer, bestel tracker werkte na 20 min niet meer en daar ga ik wat levering betreft altijd op af, maar die was dus niet meer te volgen/up to date.
brittboon
30 mei 2025 om 9:39
De bestelling kwam pas om 17:40 bij me aan
Sonny
25 mei 2025 om 20:40
bezorgtijd was uiteindelijk 2 en een half uur, het eten was wel lekker
Flora
25 mei 2025 om 20:00
Bestelling kwam pas na 2.5 uur. Telefonisch al die tijd niet bereikbaar